Klachtenregeling Solvitas

  1. Ben je niet tevreden over (een onderdeel van) een training van Solvitas
    Fijn als je het ons direct laat weten zodat we kunnen kijken hoe we er snel iets aan kunnen doen. Irene Lansdaal: irenelansdaal@solvitas.nl, 06 – 520 350 46
    Cora Hagen: corahagen@solvitas.nl, 06 – 233 849 06
    Meld dit binnen 4 weken na de betreffende training.
    We streven naar snelle afhandeling, maar bevestiging van ontvangst krijg je uiterlijk binnen 5 werkdagen en binnen 4 weken na ontvangst zullen we op je klacht gereageerd hebben.
  2. Ben je niet tevreden met de manier waarop we jouw ontevredenheid of klacht hebben opgepakt? Dan kun je contact opnemen met onafhankelijk klachtbehandelaar Karien Kruyswijk. Karien is onder andere lid van de klachtencommissie van een jeugdbeschermingsorganisatie, en is specialist in geweldloze communicatie.
    Je kunt haar bereiken op karien.kruyswijk@gmail.com en telefonisch op 06 – 51 91 73 42. Zij neemt de klacht in behandeling als:
    a. je eerst contact met Irene en/of Cora hebt opgenomen om te kijken of de zaak uitgepraat kon worden;
    b. je je klacht hebt gemeld binnen 4 weken na de betreffende training of opleiding;
    c. je daarnaast duidelijk omschrijft wat je klacht is en welk voorstel je hebt om een en ander op te lossen.
  3. Na ontvangst van je klacht mailt de onafhankelijk klachtbehandelaar binnen 5 werkdagen een bevestiging van ontvangst, zowel naar jou als naar Solvitas.
  4. Je klacht wordt vertrouwelijk afgehandeld. Er wordt geen enkele informatie aan anderen (dan de directie van Solvitas) verstrekt.
  5. De onafhankelijk klachtbehandelaar organiseert het verdere contact om jou en Solvitas te horen. Dit kan telefonisch, schriftelijk of per mail plaatsvinden.
  6. De onafhankelijk klachtbehandelaar beoordeelt of je klacht gegrond is, en of je recht hebt op compensatie. Dit kan nooit meer bedragen dan de kosten van de training en of opleiding.
  7. De onafhankelijk klachtbehandelaar doet uitspraak binnen 4 weken na ontvangst van jouw klacht. Is er meer tijd nodig, dan worden jij en Solvitas daarvan op de hoogte gesteld.
  8. De uitspraak van de onafhankelijk klachtbehandelaar is bindend voor ons en eventuele consequenties handelt Solvitas spoedig af. 
  9. Solvitas bewaart (alle gegevens van) de klacht gedurende 2 jaar.

 

***** 

Klanten van Solvitas...

[gs_logo logo_cat=”home”]